Fréjus (tunely FR,IT)

Frejus

Jakožto nejkratší spojení mezi oblastmi Haute Savoie a Piedmont představuje tunel Fréjus strategickou trasu pro dopravu přes Alpy. Pravidelní uživatelé tohoto tunelu ocení platební kartu FRÉJUS, která jim nabízí nižší poplatky a roční slevu z poplatků ve výši 10 - 13 %. Karta a systém slev platí i pro tunel Mont Blanc.

víceméně

FAQ

  • Co a kde lze platit touto kartou?
    Kartou Fréjus je možné hradit poplatky za průjezd tunelem Fréjus a Mont Blanc.

  • Která vozidla mohou užívat tuto kartu?
    Karta Fréjus je určena pro autobusy a pro nákladní vozidla s 2 a více nápravami, největší povolenou hmotností > 3,5 t a výškou > 3 m.

  • Je možné měnit karty mezi vozidly?
    Ne. Platební karta Fréjus je přiřazena k jednotlivému vozidlu.

  • Jak často budu hradit faktury za použití karet?
    Jednou za měsíc - ČESMAD zasílá faktury za hrazení poplatků za každý měsíc vždy okolo 15. – 30. dne následujícího měsíce. Spolu s naší fakturou obdržíte i fakturu zahraničního provozovatele, kterou nehradíte.

  • Jak dlouho trvá dodání karet a palubních jednotek a kdy je mohu začít používat?
    Nejpozději do 3 týdnů od podepsání smlouvy a poskytnutí všech podkladů nutných pro objednání. Jakmile karty obdržíte, můžete je hned začít používat.

  • Jaká je platnost a co dělat s kartami, kterým již platnost skončila?
    Před skončením platnosti karty Fréjus obdržíte automaticky kartu novou. Karty, kterým již skončila platnost, musí být vráceny na ČESMAD.

  • Jak mám postupovat při ztrátě nebo odcizení karty?
    V případě ztráty nebo krádeže nás okamžitě kontaktujte telefonicky (+420 241 040 129) a poté e-mailem (karty@cesmad.com) nebo faxem (+420 241 040 180) do 24 hodin zašlete vyplněný Formulář pro změny, který naleznete v sekci „ke stažení“. Běžně jsou karty blokovány nejpozději do 3-5 dnů od nahlášení ztráty/odcizení ČESMADu. Blokaci je možné provést pouze v pracovních dnech.

  • Je na kartě uveden PIN?
    Na kartě je uvedeno pouze číslo karty a název společnosti. Karta není chráněna PINem, a proto při ztrátě/odcizení je nutné okamžitě kontaktovat ČESMAD, který kartu zablokuje a zajistí objednání nové. Je třeba říci, že předpokládané riziko zneužití dálničních karet výrazně nižší než u palivových karet.

  • Mám nárok na vrácení DPH za platbu mýtného v zahraničí?
    Ano. Při platbě kartou Fréjus máte nárok na vrácení DPH ve výši 20 %. Zprostředkování navrácení DPH Vám dokážeme zajistit.

  • Obdržím originály faktur pro návrat DPH v případě, že ho nechci uskutečňovat prostřednictvím ČESMADu BOHEMIA?
    Ano, v tomto případě obdržíte ke každé faktuře od ČESMADu vyúčtování detailních plateb na originálu faktury od zahraničních provozovatelů dálnic, která slouží jako daňový doklad pro nárokování DPH.

  • Dostanu doklad o zaplacení kartou u turniketu?
    Při platbě kartou Fréjus řidič obdrží kontrolní ústřižek.

  • Jak mám postupovat, když chci objednat několik druhů karet?
    Všechny druhy karet a palubních jednotek lze objednat na jednom tiskopisu Objednávka dálničních karet/palubních jednotek. Na základě této objednávky je poté uzavřena Smlouva o placení dálničních poplatků v zahraničí.

Ke stažení

Kontakty

Zeptejte se nás

Nahoru